De Westkaap

8 november 2018 - Springbok, Zuid-Afrika

We zijn nu twee dagen onderweg. Nadat we in Kaapstad de bushcamper hebben opgehaald hebben we drie dagen uitgetrokken om via de westkust naar de grens met Namibië en de Augrabies watervallen te rijden. Eerst naar Elandsbaai aan de kust. Kamperen doen we pas vanaf de 5e dag en in Elandsbaai hebben we een leuk huisje aan het strand. Godverlaten, parellwitte stranden. Enkele zeeleeuwen liggen lekker te zonnen en talloze zeevogels zijn op de overdaad aan vis afgekomen. Ook walvissen hebben dit walhalla ontdekt en vanaf de duinen kunnen we er meerdere goed volgen. Een onverwacht hoogtepuntje.

Vandaag bijna de hele dag gereden. De bushcamper gaat niet zo snel zodat we pas tegen de avond in Springbok, vlak voor de grens met Namibië, arriveren. Hier hebben 'in the middel of nowhere' een klein huisje. Onder de indrukwekkende sterrenhemel hebben we onze eerste 'braai'. (BBQ).

Morgen naar de Augrabies watervallen, waar we twee dagen blijven. Tot nu toe een hele relaxte vakantie, die vanaf morgen 'echt gaat beginnen'.

1. Henri, Anne marie, Thomas en Rosalie:
    8 november 2018
    Geweldig zo in de middle of nowhere
    Geniet!
  2. Herman en Lucie Breur:
    8 november 2018
    Wat een mooie foto's! Schitterende locatie in een zee van rust, nou ja ... op de dieren na, die jullie hebben gezien. Mother Nature op haar best!
  3. Jolanda rath:
    9 november 2018
    foto's zijn weer geweldig. geniet ervan
  4. Teuntje:
    9 november 2018
    Wat een schattig wit huisje zomaar midden in de natuur!!!! Hoe hebben jullie dit weten te vinden...........? Dat is weer genieten geblazen voor jullie!!!! Tot de volgende keer. Ik ben blij deze reis te mogen volgen......